Integracja z zewnętrznym systemem do rejestracji szkód
Java XML Guidewire API Adeptia Suite (ESB)
Zespół projektowy CFT wdrożył system umożliwiający
zgłaszanie szkód poprzez infolinię w trybie 24/7. W ramach projektu Klient
zdecydował się na zewnętrzne Call specjalizujące się w usługach telefonicznej obsługi klienta. Zadaniem CFT była integracja systemów
zgłaszania szkód ubezpieczyciela z systemem Call Center, odbieranie danych
zebranych w czasie rejestracji, otwarcie zgłoszenia w systemie i wysłanie
informacji pozwalających zidentyfikować otwarte zgłoszenie. Zastosowane
rozwiązanie zapewnia, że informacje o nowym zgłoszeniu z systemu Call Center
trafiają bezpośrednio do systemu likwidacji szkód. Osoba dzwoniąca, zgłaszająca
szkodę dostaje numer zgłoszenia w systemie oraz dane pracownika, który został przypisany do zgłoszenia, z którym może się
kontaktować. Outsourcing usług Call Center, oraz zintegrowanie tych dwóch
systemów, przyczyniło się do obniżenie kosztów obsługi zgłoszeń w trybie 24/7.