W ramach projektu dostarczona funkcjonalność obejmowała: wyszukiwanie polisy sprawdzanie czy polisa jest aktywna weryfikację czy...
Zespół projektowy CFT wdrożył system umożliwiający zgłaszanie szkód poprzez infolinię w trybie 24/7. W ramach projektu Klient...
CFT zaprojektowało i wdrożyło aplikację, która umożliwia operatorom automatyczne załączanie w systemie dowolnych dokumentów w wersji...
Zespół CFT zaprojektował i wdrożył system, który na podstawie dostarczonego przez dostawcę pliku, dokonuje automatycznej...
Zespół CFT przygotował i zaimplementował funkcjonalność pozwalającą na automatyczne raportowanie szkód do instytucji statystycznych...
Zespół wdrożeniowy CFT wykonał narzędzie komunikacji z serwisem centralnej bazy szkód. Informacja o otwarciu zgłoszenia w systemie...
Zespół konsultantów CFT opracował i wdrożył zestaw reguł w systemie, przypisujących nowe zgłoszenia do odpowiednich grup pracowników na...